The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Jullie zanger er vandoor met je bassiste? Had je gitarist hogere doelen? Zoek je een vet hammondgeluid of vind je jezelf dé mondharpspeler van de regio?
Plaats dan hier je oproep
Plaats reactie
PinkFloydSound
DBF Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2015 18:34

The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Bericht door PinkFloydSound »

Zweef jij ook weg in de klanken van Pink Floyd, speel je de toetsenpartijen van Rick Wright feilloos na en kun je niet wachten om te schitteren op poppodia en in theaters? Check dan wie we zijn, op welke podia we stonden en waar we nog komen te staan op http://www.pinkfloydsound.nl. Goeie zin, prima gear en backing vocals zijn handig! Repetities vinden plaats in Midden-Limburg. Stuur een berichtje, oefen en doe auditie!
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Bericht door Appie the Bluesman »

Nou gechecked heb ik jullie al even....damn wat hebben jullie een geweldig project neergezet....groots :thumbup:
Ennuh,voor dat je het gaat vragen.....ik vind het geweldig maar ga dat nivo niet halen :crazy: ....Succes met de zoektocht !!!
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Bericht door Patrick »

makkie toch voor je aldy, wel van je zelf uit gaan hoor :lol: :lol: :lol:
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Bericht door Gerda »

ach Aldy je kunt altijd meer als dat je denkt en ik weet zeker als je je gevoel erin gooit (wat je altijd doet) dat je ook deze klus kunt klaren.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Bericht door Appie the Bluesman »

Bedankt voor het vertrouwen Patrick en Gerda maar kom op...............Pink Floyd is niet niks hoor en deze muzikanten hebben de lat heel hoog liggen . Ik heb al hun video's van hun optredens gezien en als je een show met een produktieteam van 60 man weet neer te zetten heb je wel een iets meer dan een gemiddelde toetsenist nodig.

Wish I could en het lijkt me geweldig om eens in zo'n produktie te mogen staan maar ik ken mijn eigen grenzen goed genoeg,hahahahaha
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: The Pink Floyd Sound zoekt nieuwe TOETSENIST!

Bericht door Gerda »

Tuurlijk hebben we een groot vertrouwen in je.....je maakt het toch elke keer waar?!!
Plaats reactie

Terug naar “Gezocht: muzikanten of bandleden”