Blues till Midnight

Alle info, frequenties en uitzendschema’s van diverse NL Blues radiostations en -programma's
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

meeuwsen schreef:
Benzje schreef:Voor alle bluesliefhebbers die niet zijn afgereisd naar Kwadendamme....wellicht een fijne tip. Vanavond vanaf 22 uur kan je weer luisteren naar dj Benzje en haar programma Blues till Midnight. Live gepresenteerd en ook nog met ruimte voor verzoekjes.....De playlist??? Die komt pas in de loop van het programma tot stand.... Kom dus lekker meeluisteren en bezoek de chat van Tossradio om jouw all time favo bluesplaat aan te vragen....Tot straks!

Groetjes

dj Benzje
tossradio.nl

p.s. vanaf 00 uur neemt dj Robo het roer over en zal nog 2 uur lang blues in non stop draaien......
Helaas heb ik het deze keer moeten missen.
ik moest zaterdagmorgen om 04:00 uur uit bed om iemand naar schiphol te brengen dus lag ik er al om 10 uur in.
Maar volgende week ......
Wellicht zien we je vanavond weer voorbij komen.......Keb weer mooie bluesjes in het hoofdje zitten... :) :) :)
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Beste luisteraars en andere belangstellenden,

Het is alweer 6 jaar geleden dat ik Tossradio heb opgericht. We hebben veel hoogtepunten gekend maar ook wel eens
dieptepunten natuurlijk. Vele uren zijn, geheel vrijwillig, door de dj's en mij in dit radiostation gestopt. Voor sommige
luisteraars waren we een station waar je af en toe ging luisteren, voor andere luisteraars waren we een dagelijkse invulling
van de avond, compleet met een gesprekje op de chat met medeluisteraars....
Via de diverse programma's leerden we nieuwe muziek kennen en leerden we achtergrondinformatie over de artiesten.
Het was een mooie tijd die we met z'n allen hebben doorgebracht.
Maar ondanks alles heb ik toch besloten te stoppen met Tossradio. Vanaf 1 juni a.s. is Tossradio verleden tijd.
De dj's zullen elk op hun eigen manier afscheid van jullie nemen in hun programma's.
Rest mij om alle luisteraars en belangstellenden te bedanken voor het luisteren in de afgelopen jaren. Zonder jullie
leuke verzoekjes, belangstelling, chatgesprekken en vertrouwen hadden we het nooit gered!!!!

Benzje
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Blues till Midnight

Bericht door Appie the Bluesman »

Oeh,da's wel heel erg jammer Benzje :cry:
Ik weet dat afscheid nemen pijn doet maar ook nieuwe kansen en uitdagingen biedt.
Heel erg bedankt voor alle fijne uurtjes radio en ik ga proberen vrijdag te luisteren en misschien nog even te chatten.We komen elkaar vast eens tegen op een of ander festival en blijven elkaar natuurlijk volgen via facebook en het forum en................succes met wat je verder gaat doen :thumbup:
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Blues till Midnight

Bericht door Patrick »

Heel heel heel erg jammer Benzje. Luisterde graag.
Tamaharry

Re: Blues till Midnight

Bericht door Tamaharry »

?????? Da's plotseling (?) jammer. had niet altijd tijd, was niet altijd thuis, maar ben een aantal mensen achter 3 programma's waarna ik
luisterde toch erg gaan waarderen. Jammer, Jammer, maar er zal wel een goede reden voor zijn.
Heel veel sukses jullie allemaal met wat er nog weer voor nieuws op jullie weg komt.
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Bedankt voor de reacties mensen. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de muziek die ik had gekozen. Jullie nogmaals bedankt voor het luisteren en de leuke reacties!!!
Maar.....geniet eerst nog even met met de laatste 2 uitzendingen....zie hieronder de aankondiging daarvan!

Benzje
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Hallo Bluesmensen, Vanavond weer blues bij Tossradio...Vanaf 22 uur zal ik gaan terugkijken op mijn bluesperiode bij Tossradio in deze 1 na laatste uitzending. Heb jij nog een plaat die je absoluut nog een keer wil horen?? Kom dan langs op de chat van Tossradio en vraag deze aan....

Tot strakjes!!!

Dj Benzje
tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Vanavond.....de allerlaatste Blues till Midnigt bij Tossradio....

Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat de radiozender Tossradio er mee stoppen en wel per 1 juni a.s. Als je nog een keer naar blues wilt komen luisteren is vanavond je kans. Live gepresenteerd door dj Benzje. Om 22 uur begint ze tot middernacht!!
Chat mee over de muziek, de blues, Tossradio en nog veel meer.....

Graag tot strakkies!!!

dj Benzje
tossradio.nl
Gebruikersavatar
meeuwsen
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 124
Lid geworden op: 06 mar 2012 20:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door meeuwsen »

Benzje schreef:Vanavond.....de allerlaatste Blues till Midnigt bij Tossradio....

Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat de radiozender Tossradio er mee stoppen en wel per 1 juni a.s. Als je nog een keer naar blues wilt komen luisteren is vanavond je kans. Live gepresenteerd door dj Benzje. Om 22 uur begint ze tot middernacht!!
Chat mee over de muziek, de blues, Tossradio en nog veel meer.....

Graag tot strakkies!!!

dj Benzje
tossradio.nl
Deze laatste uitzending wil ik echt niet missen!
Ik ben erbij! Tot straks.
Groetjes, John
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Blues till Midnight

Bericht door Appie the Bluesman »

Ik ga ook mijn uiterste best doen om(ondanks dat ik al om 5 uur op pad was en om 20.00 uur pas thuis :crazy: ) mijn oogjes open te houden vanavond om naar de laatste Blues Till Midnight te luisteren.Succes vanavond :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “NL blues radio”