(Blues)Café's en muziekpodia

Alles mbt. uitbaters en podia voor bluesbands/muzikanten
Gesloten
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

(Blues)Café's en muziekpodia

Bericht door Kuno Mooren »

In dit forumdeel kan men muziekpodia promoten, of eventueel bepaalde podia bespreken.
Ervaringen, qua grootte, uitbaters, etc.

tevens word dit een database waar muzikanten en bands kunnen kijken of ze er een geschikte speelplaats tussen zien staan,
en kunnen dan dmv. de bijgevoegde websites contact opnemen met de eventuele uitbater.

succes allen.
Afbeelding
Tamaharry

Re: (Blues)Café's en muziekpodia

Bericht door Tamaharry »

The Shack - Oudemeer

Gezellige locatie, zeker v.w.b. de sfeer. Er is in The Shack weinig aandacht aan het interieur besteed, gewoon een "recht toe recht aan"
ruimte zonder fratsen en met een wat mij betreft wat ongezellige verlichting, zowel in 't café zelf als op het podium.
The Shack staat echter voor The Blues! Muziek krijgt alle aandacht en ook het publiek dat er
komt zijn veel echte liefhebbers. En over het algemeen veel "vaste bezoekers" die gewoon erg gezellig en spontaan
zijn, ook als je niet wekelijks in deze kroeg komt, heb je toch al snel het "Cheers-gevoel".
De uitbaters van The Shack, Berry & Rian (Hiervoor ook "Bikes & Blues) zijn echte bluesliefhebbers en gezellige lui
die lekker vlot tappen en bedienen en echt lol lijken te hebben in hun vak/kroeg. Iets dat ik ook wel eens heel
anders heb gezien. Conclusie wat mij betreft: The Shack: weinig poespas, veel goede bands, goede muziek goed geluid en prima sfeer!

Wie volgt?
Gesloten

Terug naar “(Blues)Café's en Muziekpodia”