Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

In dit forumdeel.word al het nieuws behandeld dat van de Dutch Blues Foundation uitkomt.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno...leer eens lezen jongen....ik vraag alleen om de motivatie waarom een band die totaal nog geen echt optreden heeft gedaan en slechts drie eigen nummers openbaar gemaakt heeft genomineerd wordt.....is dat zo´n rare vraag??? Nee,dus want toen ik een aantal jaar geleden Leif de Leeuw voorstelde riep de hele commissie dat hij zich eerst maar eens moest bewijzen...........zo'n rare vraag is het dus niet en ik ben uiteraard blij met alle aandacht voor de Nederlandse blues maar dat heeft hier dus helemaal geen reet mee te maken.
Bovendien heb ik al gezegd dat ik het heel goed vond wat Zippy Leaps gemaakt heeft maar het is zo verdomde weinig om een menig op te baseren lijkt me...vandaar mijn simpele vraag naar de motivatie.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno Mooren schreef:
Appie the Bluesman schreef:Nou Patrick,mij zal je daar niet zien hoor....ik heb helemaal niets met die hele blueschallenge...... :thumbdown:
dan moet je er vooral geen aandacht aan besteden ;-)
ik besteed er verder ook geen aandacht aan ,koop zeker geen kaartje maar stel een hele normale vraag zonder negatieve bijklank...that's all
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno Mooren schreef:
dus ga aub niet speculeren..... en neem dan gewoon contact op met de foundation,
wees liever blij met een vereniging die zich tot in de tenen inzet voor het genre dat jullie zo boeit.
ik weet inmiddels als geen ander, hoeveel tijd en moeite er word gestoken in zo'n vereniging.
maargoed, de beste stuurlui hé..........

goed weekend...........
Speculeren doe ik ook niet...nogmaals ik stel een gewone vraag op een forum en dat is precies waar een forum voor bedoeld is :thumbup:

Verder heb ik niet gezegd dat ik het beter zou kunnen dus die van de beste stuurlui slaat helemaal nergens op. Dat jij op facebook roept dat het niet helemaal jou voorkeur is,dat is lekker objectief voor een commissie lid die mijns inziens gewoon neutraal moet zijn en zeker geen uitspraken moet doen over zijn of haar voorkeur.
Iedereen weet inmiddels wel dat jij niet van zangeressen in een bluesband houd dus jou mening is zowieso al gekleurd :thumbdown:
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Kuno Mooren »

Ga voor info naar de foundation, maar ga aub niet lopen gissen....
Je hebt blijkbaar geen idee hoe dit is opgezet....
Afbeelding
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Appie the Bluesman »

Tussen vragen en gissen zit een wereld van verschil......ik vraag alleen maar en ............jij bent toch van de foundation. Kan jij ook wel antwworden toch?
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Kuno Mooren »

Er zijn meerdere afdelingen, en deze afdeling heb ik verder niets mee van doen,
Buiten dat, heb ik even andere zaken aan mijn kop.

Als je oprecht interesse hebt in de uitslag/systeem, neem je even contact op met de foundation ;-)
Afbeelding
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno Mooren schreef:Er zijn meerdere afdelingen, en deze afdeling heb ik verder niets mee van doen,
Buiten dat, heb ik even andere zaken aan mijn kop.

Als je oprecht interesse hebt in de uitslag/systeem, neem je even contact op met de foundation ;-)
Wat bedoel je nou met "oprecht"??? Insinueer je hier nu gewoon dat ik een vraag stel met de bedoeling de boel op te hitsen ofzo????
Tjonge,waar een gewone vraag als niet toe kan leiden zeg..............pfffffffff
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Patrick »

Even voor de duidelijkheid kuno, ik ben best wel benieuwd waarom of waarop een band geselecteerd wordt. Dat lijkt mij alleen maar positief. (interesse hebben heet dat geloof ik) Heb het verder niet echt gehad over de DBF dat ze hun werk niet goed doen of zo iets dergelijk. Als ik hun werk niet zou waarderen, dan zal ik ook geen contacten met de evt leden onderhouden, of wat dan ook. Dus snap niet helemaal je boosheid.
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Kuno Mooren »

Ik ben niet boos :eh:
snap alleen nooit zo goed dat er ergens over gediscussiëerd word zonder te weten hoe het in elkaar steekt,
aangezien niemand de moeite neemt om dit na te vragen (en word door de foundation erg op prijs gesteld, dat er navraag gedaan word).
Heb in de afgelopen paar jaar al zoveel onzin en gezeik gelezen op fora, facebook en websites, over de foundation......
vanaf de kant roepen is lekker makkelijk, maar ik lees toch duidelijk dat er meer begrip ontstaat als er meer info word gegeven.
begin als eerste even op de website, als daar de vragen niet beantwoord zijn, stuur je gewoon even een mailtje naar 1 van de bestuursleden.
zo makkelijk is het :)
Afbeelding
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Deelnemers Dutch Blues Challenge 2014.

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno Mooren schreef:Ik ben niet boos :eh:
snap alleen nooit zo goed dat er ergens over gediscussiëerd word zonder te weten hoe het in elkaar steekt,
aangezien niemand de moeite neemt om dit na te vragen (en word door de foundation erg op prijs gesteld, dat er navraag gedaan word).
Heb in de afgelopen paar jaar al zoveel onzin en gezeik gelezen op fora, facebook en websites, over de foundation......
vanaf de kant roepen is lekker makkelijk, maar ik lees toch duidelijk dat er meer begrip ontstaat als er meer info word gegeven.
begin als eerste even op de website, als daar de vragen niet beantwoord zijn, stuur je gewoon even een mailtje naar 1 van de bestuursleden.
zo makkelijk is het :)
Dit is gewoon absolute onzin wat je nu schrijft Kuno.....ik stel juist een vraag om erachter te komen hoe het in elkaar steekt en jij geeft daar meteen een hele negatieve draai aan.Zet meteen je hakken in het zand en je noemt alles gezeik wat je niet aanstaat en loopt maar te roepen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt ( nou,dat heb ik ook hoor....al jaren maar daar loop ik ook niet altijd mee te schermen )
Je kan gewoon niet hebben dat er iemand eens doorvraagt over iets en dan zeg je misschien dat je niet boos bent maar je komt zeker wel boos over op de manier waarop je reageert.
Mogen we dan op dit forum alleen maar hosanna roepen en oh,wat zijn je foto's mooi of mogen we misschien ook nog eens een gewone , gezonde discussie voeren....
Plaats reactie

Terug naar “Dutch Blues Foundation”