Wij zoeken een drummer

Jullie zanger er vandoor met je bassiste? Had je gitarist hogere doelen? Zoek je een vet hammondgeluid of vind je jezelf dé mondharpspeler van de regio?
Plaats dan hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Steven de Bruijn
DBF Groentje
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 feb 2013 14:24
Contacteer:

Wij zoeken een drummer

Bericht door Steven de Bruijn »

Voor onze bluesband zoeken wij met spoed een ervaren drummer 8-)
JohnJBlues
DBF Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2015 20:08

Re: Wij zoeken een drummer

Bericht door JohnJBlues »

Hallo Steven,

Hoeveel ervaring? En overige eisen?
In welk regio?
Ik ben nu in een vakantie break, maar ben de huidige drummer van Chitlin Crew.
Aangezien 13 september ons aankomende laatste optreden gaat worden in Delta Cafe Calluna (Cigarbox festival), want de gitarist en pianist gaan stoppen.
En mijn vermoedde is dat de huidige bassist, vanwege zijn leeftijd en lichamelijk het niet meer aankan om door te zetten.

Ik ben een veelzijdige drummer, speelt zodra er muziek er is, in elk vorm, ritme of wat dan ook. Echter vanwege een polsbreuk in 2009, is de snelheid uit de pols vertrokken, maar de ritme niet.
Meer informatie te lezen op mijn muzikale FB onder de naam "John J Blues" of https://www.facebook.com/chitlincrew2.

Korte beschrijving van mezelf, ik speel sinds mijn 9e leeftijd, mijn eerste optreden was ik 11 jaar. Nooit les gehad, maar veel geleerd door te spieken bij Cesar en Phil Collins.
Drie serieuze bands gehad, met eigen werk, 2x rock en 1x blues. Vele cover bands gehad als tijdelijk, doorstart of andere redenen.

Ik ben te bereiken via terug koppeling op dit bericht of bellen mag ook op 06 10195735.
Gebruikersavatar
Steven de Bruijn
DBF Groentje
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 feb 2013 14:24
Contacteer:

Re: Wij zoeken een drummer

Bericht door Steven de Bruijn »

Hoi JohnJ

Sorry dat ik zo laat reageer maar we hebben inmiddels een drummer gevonden, de ad is dus niet meer van toepassing, We zijn nog wel op zoek naar een zanger dus als je iemand weet????
Grz. Steven :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Gezocht: muzikanten of bandleden”