Met spoed Gezocht, Bassist en Zanger!!

Jullie zanger er vandoor met je bassiste? Had je gitarist hogere doelen? Zoek je een vet hammondgeluid of vind je jezelf dé mondharpspeler van de regio?
Plaats dan hier je oproep
Plaats reactie
Benguitar
DBF Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2015 13:30

Met spoed Gezocht, Bassist en Zanger!!

Bericht door Benguitar »

Hallo Bassisten en Zangers

In Dec 2014 is de Cd "A Lonely Soul" van mijn band OFF THE GRID uit gekomen. Deze Cd is voor een groot gedeelte door mij zelf ingespeeld. Als zangers hebben Niko Christiansen, bekend van Living blues en Mario Nagtzaam, bekend van Idols mee gewerkt aan deze Cd. De recensies zijn heel erg positief en de vraag naar optredens is groot. Ik wil deze Cd graag promoten en ik (we) ben/zijn opzoek naar een vaste bassist en een zanger die tevens bereid zijn te repeteren met mijn andere bandleden. Toetsen, Drums, Harp, zijn aanwezig. Nu neem ik zelf de zangpartijen voor mijn rekening maar wil me alleen nog concentreren op de gitaar partijen. Heb je interesse om in deze band te spelen, heb je een professionele kijk op het muzikanten bestaan en ben je bereid om te toeren, stuur dan een mail naar guitarmanben@gmail.com en wie weet. Een preview van mijn Cd vind je op youtube onder A Lonely Soul / Off The Grid ; Prieview.
Gr Ben Berendsen
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Met spoed Gezocht, Bassist en Zanger!!

Bericht door Appie the Bluesman »

Welkom op het DBf ennuh,ik heb ff geluisterd maar dat klinkt wel te gek hoor. Succes :thumbup:
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Met spoed Gezocht, Bassist en Zanger!!

Bericht door Patrick »

Nou ben ik zelf net begonnen met bass-lessen (2x), maar dit is voor mij in ieder geval veels te vroeg. hahahahaha Wens je succes met het vinden.
Plaats reactie

Terug naar “Gezocht: muzikanten of bandleden”