Dutchbluesforum.nl is een spiksplinternieuw blues(rock)forum voor iedereen die houdt van nederlandse bluesbands en artiesten, kortom blues die “typically Dutch” is.
Hey Kuno, a.s. vrijdag is het zover. De cd Little Boys Talk gaat gepresenteerd worden. Ik zou zeggen kom langs, schiet eenstel plaatjes en neem een gesigneerde cd mee
Nog twee nachten slapen en het is zover. Ik heb gisteren vernomen dat Heinrich Jansen komt. Hij is de huisfotograaf van Heimathaus Twist die op dit moment tot in december de tentoonstelling "Signs" in Schuttorf(bij Bad Bentheim dld) heeft. http://www.jansen-fotografie.de/
Dus alles loopt tot nu toe weer goed.....
Greetz Harp Mitch en tot a.s vrijdag Bluesfestival Hengelo
Mitch heel veel sukses dit weekend en zorg dat je stropdas goed zit, je veters gestrikt zijn en
je gulp dichtzit. (Na je voorlaatste foto's begin ik me wat zorgen te maken over je kleding, zoals
je weet zijn uitstekend geklede bluezers schaars, dus bewaken we hiet op het Dutch Blues Forum
het kledingnivo graag.
Best Dressed? Ik ken ik geen 1 bluesmuzikant die zichzelf perfekt kleed, sterker nog..... volgens mij zijn
erbij die tijdens een gig hun pyama nog aan hebben
Mitch (and Magic Frankie) vormen volgens mij de uitzondering op de regel en vind ik zelf "Sharp dressed men" !