Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Speel je in een band? Stel je band hier dan even voor
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Heins »

Ik zag dat wij onze band nog niet hebben voorgesteld :oops: . Bij deze dan. Voor meer info omtrent onze band, zie www.tirottoblues.eu.
Deze site is binnenkort achterhaald, omdat wij half juni onze bezetting gaan omgooien. Het volgende pers stuk hebben wij rondgestuurd:

Vernieuwde bezetting Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Na 5 jaar op een schitterende wijze als blues harpist te hebben gespeeld bij Mariëlla Tirotto & the Blues Federation gaat Michel de Kok in wederzijdse overeenstemming vanaf half juni 2012 zijn eigen muzikale weg. De optredens bij Ribs & Blues en Zoetermeer Blues worden nog in de oude bezetting, met Michel, gespeeld. Zoetermeer blues wordt zijn afscheidsconcert, waarbij wij met champagne als vrienden afscheid van hem zullen nemen. We wensen Michel veel succes in zijn verdere muzikale carrière.

Vanaf half juni zal Heins Greten, die momenteel de bas- en toetsenpartijen voor zijn rekening neemt, zich volledig gaan storten op de witte en zwarte toetsen (zowel piano, Rhodes als Hammond). Daarom wordt er een bassist aangetrokken. Er heeft zich al een bijzondere kandidaat aangemeld, maar wij houden de naam nog even geheim. In mei vinden audities plaats. Uiteraard zullen we de naam van onze nieuwe collega-muzikant zo snel mogelijk onthullen.

Vanaf half juni wordt de bezetting van Mariëlla Tirotto & the Blues Federation:

Mariëlla Tirotto - zang
Harald Koll - gitaar
Heins Greten - toetsen
? - basgitaar
John Kakiay - drums
Vaste gast: Onny Tuhumena – percussie
Tamaharry

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Tamaharry »

Goh.......... "Het is stil in mij".............

Eh... ik bedoel: Aangenaam kennis te maken met jullie uiteraard :D
Michel weg? Bassist erbij? ...........mag ik dit even laten bezinken?
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door GerPeper »

Het leven bestaat uit keuzes maken. En dan maar hopen dat het ook de juiste zijn. Maar daar gaan we wel altijd vanuit.
Dus ook met deze beslissingen binnen jullie gelederen wens ik jullie allemaal veel suc6 toe.
En ik ben benieuwd naar de nieuwe bassist. :o :?:
Een forum is er om te communiceren.
Gebruikersavatar
Herman KB
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 mar 2012 08:13
Locatie: Veendam

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Herman KB »

Hallo Heins,

Nu via dit forum, welkom en we zien elkaar bij Ribs and Blues!
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Kuno Mooren »

So Michel weg?

das jammer man!!!!
maar mag ervan uit gaan dat jullie als goede vrienden uitelkaar gaan,
en Michel (hopelijk) nog eens als gast zien spelen bij jullie :)
ben ook wel benieuwd naar de bassist eerlijk gezegd.

we wachten met groot geduld af ;)

maar wat moet dat nou straks zonder harpist? vond dat nou juist een fantastische aanvullig voor jullie :(
maar dat kan ook niet anders, met zo'n groot muzikant.

bij deze alvast heel veel plezier en succes met de nieuwe bezetting, maar voor die tijd ga ik jullie nog bewonderen op,
zowel Ribs & Blues, en natuurlijk Zoetermeer!!!

heb d'r weer zin an :mrgreen:
Afbeelding
Tamaharry

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Tamaharry »

Window of my eyes zonder Michel?......... ben benieuwd hoe jullie straks op een andere manier kippenvel op m'n armpjes
weten te produceren.......
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door GerPeper »

Tamaharry schreef:Window of my eyes zonder Michel?......... ben benieuwd hoe jullie straks op een andere manier kippenvel op m'n armpjes
weten te produceren.......
Met een Fender Rhodes. Das ook een mooi geluid hoor. :!:
Een forum is er om te communiceren.
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Heins »

Michel was en is natuurlijk een unieke bluesharpist met een heel eigen geluid. Qua sound past hij uitstekend in onze band. Nadat wij besloten hebben om ieder onze eigen muzikale weg te gaan, gelukkig als vrienden, hebben wij eerst nog bedacht om een nieuwe bluesharpist aan te trekken. Dit idee hebben wij snel laten varen omdat dit soort harpisten niet voor het oprapen liggen.
Ik ben in deze band basgitaar gaan spelen omdat wij geen geschikte basgitarist konden vinden. Gelukkig hebben wij nu contact met een aantal geweldige bassisten met veel ervaring die onze stijl interessant vinden en snel in te passen zijn. Ik kan mij nu volledig gaan storten op toetsen. Hier ligt mijn eigenlijke passie.

De band gaat dus nu anders klinken met nog steeds meerdere solisten, zoals gitaar en toetsen, maar ook bas, drums en percussie. Ik heb er zin in :D .

Heins
Tamaharry

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door Tamaharry »

Ook hier geldt uiteraard: Vooruit kijken! Natuurlijk kijken we (vooral "" ik" wordt me regelmatig "verweten" ;) ) graag terug
naar die Goeie Ouwe Tijden. Ik vond jullie "oude sound" fantastisch, maar sta uiteraard open voor het nieuwe geluid dat
ongetwijfeld gaat komen. V.w.b. de piano: Soms speelde je hier al op bij enige nummers en vond ik altijd weer heel erg
fraai om te horen. Gelukkig gaan jullie niet als zoveel collegabands/muzikanten met ruzie uit elkaar, maar gewoon een
goed afscheid na 5 goede jaren. Ik blijf jullie zeker volgen/zien/horen de komende periode.
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Mariëlla Tirotto & the Blues Federation

Bericht door GerPeper »

Ik sluit mij helemaal bij de vorige spreker aan. 8-) :D
Een forum is er om te communiceren.
Plaats reactie

Terug naar “Mijn band”