BlueShaker

Speel je in een band? Stel je band hier dan even voor
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: BlueShaker

Bericht door Patrick »

ga ik zeker even doen
Tamaharry

Re: BlueShaker

Bericht door Tamaharry »

me toe also Arne :clap:
Gebruikersavatar
BlueShaker
DBF Beginnend Talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 11 mar 2012 09:54

BlueShaker album is uit!

Bericht door BlueShaker »

En gisteren (15 dec) is-tie uitgekomen!
Verkrijgbaar op CD, I-tunes, Spotify enz.
We zijn benieuwd naar jullie reacties!
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: BlueShaker

Bericht door Patrick »

Ben benieuwd. Is het mogelijk om een cd te sturen, sinds kort werkt dbf samen met Twisted blues van Radio Loco, kunnen we hem daar ook draaien.
Tamaharry

Re: BlueShaker

Bericht door Tamaharry »

Arne, jullie hoes was al redelijk "twisted", dus dat verzoek van Patrick is niet verkeerd.
Ik ga luisteren op Spotify! Veel sukses!
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: BlueShaker

Bericht door Gerda »

Ga de cd vanavond beluisteren dus.......staat denk ik morgen wel op de playlist......
Gebruikersavatar
BlueShaker
DBF Beginnend Talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 11 mar 2012 09:54

Re: BlueShaker

Bericht door BlueShaker »

Ben benieuwd. Is het mogelijk om een cd te sturen, sinds kort werkt dbf samen met Twisted blues van Radio Loco, kunnen we hem daar ook draaien.
Nou Patrick,

ik heb de CD aan Gerda verstuurd en zij zal hem bij jullie draaien. Thanx.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: BlueShaker

Bericht door Appie the Bluesman »

Ik heb hem inmiddels op Spotify geluisterd en moet eerlijk zeggen dat ik het muzikaal technisch gezien een toppertje vind alleen , hoe moet ik dat nu zeggen zonder jullie voor het hoofd te stoten :yawn: ........in eerste instantie had het van mij af en toe iets simpeler gemogen.
( misschien is dat inherent aan het feit dat jullie van die fantastische muzikanten hebben in de band die wat uitgekeken raken op de simpele dingen die ik bv.doe,hahahha)
Er zitten zeker leuke en mooie twists in bepaalde schema's maar voor mij af en toe te ingewikkeld , zeg maar. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :crazy:
Er staan drie nummers op die ik wel behoorlijk te gek vind:Charity en Remeniscence en mijn absolute topper van het album:For Tomorrow's Day :thumbup:

Maar.........................ik ga hem nog een paar keer beluisteren want dit kon zomaar eens een album zijn in de categorie "hoe vaker ik hem luister des te mooier ga ik hem vinden"

U hoort nog van mij !!!!!
Gebruikersavatar
BlueShaker
DBF Beginnend Talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 11 mar 2012 09:54

Re: BlueShaker

Bericht door BlueShaker »

Bedankt voor je reactie Appie.

ik ben benieuwd of de CD je meer trekt naarmate je hem vaker beluistert.
Je commentaar vat ik op als een compliment, ik snap dat onze muziek niet voor iedereen is weggelegd en zoals jij ookal opmerkte is dit iets wat we zelf graag doen omdat we het andere saai begonnen te vinden. Wij snappen wel dat dat niet overal goed valt en dat het soms te ingewikkeld is of ver gezocht, maar gelukkig hebben we gedaan wat we graag wilden en hebben we ons niet laten leiden door wat de vraag zou kunnen zijn van het publiek.

Thanx for listening ;-)
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: BlueShaker

Bericht door Appie the Bluesman »

Je moet het zeker als een compliment opvatten Arne. Het komt af en toe wat gecompliceerd over en dat verwacht je in eerste instantie niet als je praat over blues en bluesrock.
Ik denk dat het even wennen is maar het feit dat het anders dan anders is vind ik al te prijzen..........origineel zijn is niet zo heel makkelijk tegenwoordig :crazy:

Over een maandje zal ik er nog eens op terug komen !!!
Plaats reactie

Terug naar “Mijn band”