Blues till Midnight

Alle info, frequenties en uitzendschema’s van diverse NL Blues radiostations en -programma's
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Blues till Midnight

Bericht door Patrick »

Kom vanavond even luisteren benzje....
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Ook op deze vrijdagavond kan je weer bluesmuziek beluisteren bij Tossradio. Dj Henk zal vanavond het programma Blues till Midnight verzorgen. Lekkere blues muziek, bekend, minder bekend maar....altijd de moeite waard om te beluisteren. Dat in combinatie met de presentatie van dj Henk maken Blues till Midnight een geliefd programma bij Tossradio.
Dus kom luisteren vanaf 22 uur en log in op de chat en klets mee over bluesmuziek en nog veel meer....

Tot vanavond!

Dj Benzje ook namens dj Henk
tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Blijf jij lekker thuis vanavond?? Kom dan om 22 uur luisteren naar Blues till Midnight bij Tossradio.nl
Een live gepresenteerd programma vanavond verzorgd door dj Benzje. Ze heeft weer mooie muziekjes in haar hoofd maar ze wil natuurlijk ook jouw verzoekjes draaien. Die kan je op de chat van Tossradio gewoon aanvragen. Als dj Benzje de muziek in het archief heeft draait ze de plaat direct....
Op de chat is het trouwens altijd gezellig. Lekker kletsen met mede bluesliefhebbers over muziek en nog veel meer....dus....zullen we zeggen ...tot strakjes???????

Dj Benzje
tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

vrijdagavond....4 april van 22.00-24.00uur..BLUES TILL MIDNIGHT..
op www.tossradio.nl..........2 uur heerlijke bluesmuziek..
en ik waffel alles weer aan elkaar........helaas voor de liefhebbers van mijn sexy zwoele stem is het de laatste keer voor mij ...door gezondheidsproblemen ben ik genoodzaakt om te stoppen....helaas...

Dj Henk
tossradio.nl
Bijlagen
afscheid Henk.jpg
afscheid Henk.jpg (51.35 KiB) 13766 keer bekeken
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Blues till Midnight

Bericht door Patrick »

Kon helaas niet luisteren Benzje, had een uitnodiging van een geweldige band wat zeker de moeite waard is om te gaan beluisteren en te bekijken, n.l.
De Robert Smith blues Band.
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Wooohoooooo....vrijdagavond is bluesavond bij Tossradio....Vanaf 22 uur kan je luisteren naar het programma Blues till Midnight.....gepresenteerd door dj Benzje...Live and alone vanuit studio Soestdijk in de Wijk...
Verzoekjes aanvragen is mogelijk....een vooraf bepaalde playlist is er niet dus kom lekker luisteren en laat je verrassen...Na middernacht neemt dj Robo het roer over en zal nog 2 uur non stop blues draaien...

Owww ja.....op onze chat ontmoet je elke week weer leuke bluesfans en meer... :Gitaar:

Dus...tot strakjes??

tossradio.nl
dj Benzje
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

De week is weer snel voorbij gegaan dus....de bluesvrijdag is al weer en feit bij Tossradio. Vanaf 22 uur kan je luisteren naar dj Benzje en haar programma Blues till Midnight. Lekkere muziekjes met een mix van nieuw en iets minder nieuw. Dutch blues komt ook wel elke week voorbij. Je kan ook verzoekjes aanvragen via de chat van Tossradio. Op de chat kan je kletsen met andere bluesliefhebbers over muziek en nog veel meer.....

Tot strakjes!!!

Benzje
tossradio.nl
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Voor alle bluesliefhebbers die niet zijn afgereisd naar Kwadendamme....wellicht een fijne tip. Vanavond vanaf 22 uur kan je weer luisteren naar dj Benzje en haar programma Blues till Midnight. Live gepresenteerd en ook nog met ruimte voor verzoekjes.....De playlist??? Die komt pas in de loop van het programma tot stand.... Kom dus lekker meeluisteren en bezoek de chat van Tossradio om jouw all time favo bluesplaat aan te vragen....Tot straks!

Groetjes

dj Benzje
tossradio.nl

p.s. vanaf 00 uur neemt dj Robo het roer over en zal nog 2 uur lang blues in non stop draaien......
Gebruikersavatar
meeuwsen
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 124
Lid geworden op: 06 mar 2012 20:59
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door meeuwsen »

Benzje schreef:Voor alle bluesliefhebbers die niet zijn afgereisd naar Kwadendamme....wellicht een fijne tip. Vanavond vanaf 22 uur kan je weer luisteren naar dj Benzje en haar programma Blues till Midnight. Live gepresenteerd en ook nog met ruimte voor verzoekjes.....De playlist??? Die komt pas in de loop van het programma tot stand.... Kom dus lekker meeluisteren en bezoek de chat van Tossradio om jouw all time favo bluesplaat aan te vragen....Tot straks!

Groetjes

dj Benzje
tossradio.nl

p.s. vanaf 00 uur neemt dj Robo het roer over en zal nog 2 uur lang blues in non stop draaien......
Helaas heb ik het deze keer moeten missen.
ik moest zaterdagmorgen om 04:00 uur uit bed om iemand naar schiphol te brengen dus lag ik er al om 10 uur in.
Maar volgende week ......
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Op deze eerste dag van een mooie zonnige periode heb ik wat muziek vooraf uitgezocht. Ze hebben 1 ding gemeen...Het is allemaal slow blues.... Dat past heerlijk bij het weer van vandaag en de komende week....Ben jij benieuwd wat ik heb uitgekozen?? Luister dan zo meteen mee om 22 uur naar Blues till Midnight bij Tossradio....
Live gepresenteerd door dj Benzje dus....ruimte voor verzoekjes....Deze kan je vragen via de chat van Tossradio.....
Tot strakjes!!!


Dj Benzje
tossradio.nl
Plaats reactie

Terug naar “NL blues radio”