Blues till Midnight

Alle info, frequenties en uitzendschema’s van diverse NL Blues radiostations en -programma's
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Kuno Mooren »

Tot vrijdag :)
Afbeelding
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Het weekend begint weer goed met lekkere bluesmuziek bij Tossradio. Vanaf 22 uur tot middernacht zal ik weer de lekkerste bluesmuziek voor jullie draaien. Verzoekjes kun je aanvragen via de chat van Tossradio. Als jouw verzoekje in het gfrote Tossarchief aanwezig is zal het gelijk worden gedraaid.

Tot straks!!!!

DJ Benzje
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Het is weer weekend. Hoog tijd voor bluesmuziek bij Tossradio. Nog altijd onder de indruk van het unieke optreden van Michael de Jong en Bennie & Gerrit Veldman bij Bluezy, radio Ridderkerk kan ik er niet aan voorbij om van beiden muziek te draaien vanavond. Als ik terugdenk aan gisteravond krijg ik weer kippenvel. Een mooier voorbeeld van feeling the blues kan ik even niet bedenken. Uiteraard vanavond weer een verzameling oude en nieuwe blues, bekende en minder bekende blues en natuurlijk.....verzoekjes aanvragen via de chat van Tossradio....so...be my guest vanaf 22 uur tot middernacht

Tot straks!!
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Kuno Mooren »

Tot strakkies!!! :)
Afbeelding
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Vrijdagavond is bluesavond bij Tossradio. Vanaf 22 uur gaan we weer los met een live gepresenteerd programma. Verzoekjes kan je aanvragen via de chat van Tossradio. Deze worden, indien in huis, direct gedraaid. Vanavond o.a. muziek van Juke Joints, Tab Benoit, Little Milton en nog veeeeeeeeel meer. So..... be there!!
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Afgelopen week heb ik weer heel veel bluesmuziek gehoord, met als hoogtepunt het bijwonen van het huiskamerconcert van Mariëlla Tirotto & The Blues Federation afgelopen zondag.
Ook kwam deze week de langverwachte envelop uit Engeland binnen met daarin de nieuwe cd van Blues 'n Trouble.
Al met al genoeg basis om weer twee uur een bluesprogramma te maken. Naast Blues 'n Trouble kun je ook muziek verwachten van 12BBB, Susan Tedeschi, Lightnin'Guy en vele anderen. Je kan jouw all time favo blues plaat aanvragen op de chat van Tossradio. Deze wordt, indien in huis, direct voor je gedraaid.
Tot vanavond vanaf 22 uur!!!!!

Benzje
www.tossradio.nl
Tamaharry

Re: Blues till Midnight

Bericht door Tamaharry »

Sorry........kregen (plots) visite visite .......... Maybe next friday!
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Hallo bluesvrienden...

Vanavond heb ik weer mooie oude, nieuwe, bekende en minder bekende muziek uitgezocht. Het tweede uur van de uitzending zal geheel in het teken staan van ladies blues. Dus wil jij je all time favo blueszangeres horen vanavond? Kom dan om 22 uur naar Tossradio en vraag je plaat aan via de chat.
Tot straks!!!
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Blues till Midnight

Bericht door Kuno Mooren »

Ik ben gisyteren last minute nog even naar Hoogvliet geweest, X-ray bluesband, was weer een feestje, en leuk om "de mannen" te zien.

dus ik was niet in de chat gister :)
Afbeelding
Benzje
DBF Beginnend Talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:25

Re: Blues till Midnight

Bericht door Benzje »

Vorige week was het een succes dus....een vervolg op de Ladies Night.....

Vanavond is er weer een nieuwe aflevering van Blues till Midnight om 22 uur met in het eerste uur lekkere blues uit alle windstreken maar in het tweede uur....gaan de dames weer los. Heren mogen natuurlijk ook meeluisteren!!! :)
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd via de chat van Tossradio.

Tot straks!!!!
Plaats reactie

Terug naar “NL blues radio”