Blues voor KiKa

Gigs, concerten en festivals die inmiddels achter de rug zijn
Gebruikersavatar
johnvanlent
DBF Professional
Berichten: 224
Lid geworden op: 06 mar 2012 18:44
Locatie: Warder
Contacteer:

Blues voor KiKa

Bericht door johnvanlent »

Hoewel helaas voor ons maar zeker ook voor Ruben Hoeke zelf deze niet kon komen vanwege zijn vervelende hernia kunnen we de balans opmaken voor dit evenement en vermelden dat het een zeer geslaagde dag was. Toen Ruben doorgaf helaas verhinderd te zijn heb ik contact opgenomen met The F.O.G. Bluesband en deze four old guys kunnen programmeren op dit geweldig verlopen event.
Naast deze band stonden achter elkaar na een snelle bandwisseling Blueshaker, BlackNotes, Bluework, Los Angela bluesband, Mocambo Bluesband en The Veldman Brothers op het podium.
De strakke regie van Marijn Ooijman (Backstage Promotion) en zijn twee geweldige maten Eric en Willem hebben er voor zorg gedragen dat het geheel zeer soepel verliep. Iets wat voor mij best spannend was. Een groot deel van het succes valt of staat hier mee.

De geweldige sfeer en de bijzondere kwaliteit van alle bands en de diversiteit zorgden voor een mix van blues waar voor iedereen wat te halen was.
Wat een geweldige kwaliteit bands hebben we toch in Nederland!!! Kunnen we trots op zijn.

De opkomst was meer dan redelijk. In de middag iets minder, maar 's avonds gezellig vol. Erg leuke reacties van de verschillende bands maar even zo veel van de bezoekers die naast het goede doel te steunen geweldig hebben genoten.
Het gesigneerde canvas van Kuno Mooren werd door een inwoner gewonnen en is aan de locatie geschonken waar het een prominente plaats in de zaal krijgt. Top!
Het geld is geteld en we wachten nog op een paar donaties die op de rekening worden gestort en als dat gebeurd is maken we het bekend en zal de cheque overhandigd worden en in de krant verschijnen.
Kortom het bruiste in Warder en er zal nog lang over worden nagepraat.
Ik zeg oprecht (en doodmoe) aan allemaal die hieraan hebben meegewerkt namens de stichting BlueWish: "Heel hartelijk bedankt"!

Zet alvast 6 oktober in je agenda want dan komt Carvin Jones die zijn Europese tour hier zal starten. Even googelen en je blokkeert gelijk deze datum in je agenda. CU next time in Warder.
Wordt vervolgd!
Let's Blues them out there! :D :D :D
Plaats reactie

Terug naar “Oude NL bluesgigs, concerten & festivals”