weekendje Giethoorn 17-19 augustus 2012

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herman KB
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 mar 2012 08:13
Locatie: Veendam

weekendje Giethoorn 17-19 augustus 2012

Bericht door Herman KB »

zoooo, dat was met het muzikale uitje wel weer, dit weekend.
Vrijdagmiddag naar Giethoorn getogen, tentje opgezet en in de Sloothaak van Peter Struijk en Robbert Fossen met band genoten.
Wat een prachtige stem en gitaarwerk, heerlijk!
In het Botel waren Pesque en Pignaault, twee jonge jongens gitaar en mondharmica , ook fijn om te beluisteren.
Zaterdag fototoestel laten lijmen(!) in Beilen en ik was weer op tijd voor de BBQ en (20.00 uur) voor het werkelijk fantastische optreden van King King Feat-Alan Nimmo.
Het geluid is nog nooit zo goed geweest, hoorde ik van diehards en de sfeer was fantastisch aan het meer van Giethoorn.
En het werd donker en de kroegjes gingen open: hoogtepunten voor mij: King Mo met Phil Bee en Sjors Nederlof, Jenn Bblues uiteraard, Gerry Jablonski met band en Lightnin' Guy met Mighty Gators uit Belgie. Veel sjouwen dus, maar dat hebben we er voor over. En zondagmiddag de afterBlues: onder leiding van Jan J. Scherpenzeel en Phil Bee heerlijke Bluesmiddag gehad.
Thanx guys!
En natuurlijk mijn vrienden van de NIX bedankt voor de vriendschap, hartelijkheid en BBQ!!!
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: weekendje Giethoorn 17-19 augustus 2012

Bericht door Appie the Bluesman »

Het is weer mooi om te lezen Herman hoe je genoten hebt.
KingKing ga ik a.s.zaterdag zien ( voor de 2e keer ) in Culemborg.....ik verheug me er nu al op :lol:
Ook de gezelligheid van CulemborgBlues zal weer bijdragen aan een fijn dagje blues!!!
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: weekendje Giethoorn 17-19 augustus 2012

Bericht door Kuno Mooren »

FOTO'S!!!!


:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Herman KB
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 mar 2012 08:13
Locatie: Veendam

Re: weekendje Giethoorn 17-19 augustus 2012

Bericht door Herman KB »

foto's op mijn pagina op facebook!!!!!!!
Tamaharry

Re: weekendje Giethoorn 17-19 augustus 2012

Bericht door Tamaharry »

ja, heeee, hiervandaan weer naar Feesboek? Ik denk dat je gewoon niet weet hoe je hier een kiekje
moet plaatsen HKB..... ;)
(laat de bluesliefhebbers hier ook ff meegenieten, zonder dat ze naar facebook gaan.)
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”