Max Meser

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Plaats reactie
Eddy Bonte
DBF Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2012 14:58

Max Meser

Bericht door Eddy Bonte »

Beste Bluesgenoten,

Wij brengen onze vakantie in Catalonië (Noord-Spanje) door en daar maakte ik kennis met de lokale bluesband The Spoonfuls. Allemaal gedreven, jonge kerels die een gevarieerde set brachten van chicagoklassiekers, rock met psychedlische toetsen en zachter akoestisch werk - een pak eigen composities incluis. Toen bleek dat de zanger-gitarist ook solo optrad met een repertoire eigen nummers: Max Meser is de naam. Een gitaar, een mondharmonica, zijn stem en zijn zelfgecompneerd geluid. Een mengeling van folk, blues en ballad die me wel vaker aan de sixties doet denken (wat ik natuurlijk fantastisch vind...). Als u denkt: "wat moet zo'n Catalaanse jongen op dit forum eigenlijk?", wel: Max is half-Cataaan, half-Nederlander. Zijn familie woont in Amsterdam en daar verblijft hij deze zomer. Wij gaan 'm straks missen in Catalonië, maar u kan 'm zien in A'dam:
23 augustus: Skek Cultureel Eetcafe, Zeedijk 4-8, 1012 AX Amsterdam
12 augustus: Cafe Schuim, Spuistraat 189, 1012 VN Amsterdam.

Er zijn nog meer optredens gepland, dus hou de kalender van dit soort cafés in de gaten.
Eddy van Radio 68
Tamaharry

Re: Max Meser

Bericht door Tamaharry »

Dank voor je tip Eddy!
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”