Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Appie the Bluesman »

Dank je wel Heins dat je ons de primeur gunt.....super!!!!!

Oh ja, en kereltje Moggio ook bedankt voor het maken van het filmpje natuurlijk :lol:
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Kuno Mooren »

lekker filmpje, en opzich nog best geluid! zo met zo'n compact dingetje :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
johnvanlent
DBF Professional
Berichten: 224
Lid geworden op: 06 mar 2012 18:44
Locatie: Warder
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door johnvanlent »

Tot zo ver samen met de mannen gevolgd en inderdaad was het grote klasse.
Na Marielle stond Micheal Dotson op het buitenpodium op het programma. Ik was er erg benieuwd naar hoe de mannen van Bootz met hem samen zouden spelen en wat het resultaat zou zijn. Ik stond mijn prominente plaats niet makkelijk af aan alle fotografen die ook een een mooi shot van hem wilde maken en wachtte tot het spektakel zou aanvangen. Inmiddels waren bovengenoemde blueskenners vertrokken en stond ik er alleen voor. Wat een spektakel. Alsof ze nooit anders dan samen speelden gingen de nummers en de verzoekjes uit het publiek harmonieus van het ene hoogtepunt over in het ander hoogtepunt.
Een voortreffelijke sound producerend werden meer dan het album A fork in the road gespeeld.
Toen ik gebiologeerd door de performance om me heen keek ontdekte ik een een massa publiek die het aantal tijdens Marielle Tirotto verreweg overtrof. Een gevoelige snaar werd kennelijk gespeeld gehoord en geraakt.
Ik ben blij dat ik gebleven ben en jullie kan melden dat je deze band de volgende keer indien mogelijk zeker moeten zien en horen spelen. :D
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Appie the Bluesman »

Mooi omschreven John maar als prominent SiteAdmin en muzikant is ons door de leiding van dit forum vriendelijk doch dringend verplicht vooral te rouleren door de menigte,zodat men kennis kon nemen van het textiel dat wij om ons bevallige lijf hadden gedrapeerd :twisted: :twisted: :twisted:

Nu ff serieus........ZE WAREN GOED !!!!
Gebruikersavatar
johnvanlent
DBF Professional
Berichten: 224
Lid geworden op: 06 mar 2012 18:44
Locatie: Warder
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door johnvanlent »

Jullie vriendelijk en prettig gezelschap werd kortom bij dit spectaculaire gedreven en muzikaal hoogstaande uiting van muzikaliteit gemist zullen we maar zeggen.. :roll:
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Appie the Bluesman »

ja.......ehhh..............sorry,wij waren elders nodig.....pffffff :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Kuno Mooren »

nou, ik stond anders het gehele optreden vooraan met m'n kin op het dranghek (ben niet zo heel groot :mrgreen: )
Afbeelding
Gebruikersavatar
johnvanlent
DBF Professional
Berichten: 224
Lid geworden op: 06 mar 2012 18:44
Locatie: Warder
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door johnvanlent »

Getuige je mooie foto's!!
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Heins »

johnvanlent schreef:Tot zo ver samen met de mannen gevolgd en inderdaad was het grote klasse.
Na Marielle stond Micheal Dotson op het buitenpodium op het programma. Ik was er erg benieuwd naar hoe de mannen van Bootz met hem samen zouden spelen en wat het resultaat zou zijn. Ik stond mijn prominente plaats niet makkelijk af aan alle fotografen die ook een een mooi shot van hem wilde maken en wachtte tot het spektakel zou aanvangen. Inmiddels waren bovengenoemde blueskenners vertrokken en stond ik er alleen voor. Wat een spektakel. Alsof ze nooit anders dan samen speelden gingen de nummers en de verzoekjes uit het publiek harmonieus van het ene hoogtepunt over in het ander hoogtepunt.
Een voortreffelijke sound producerend werden meer dan het album A fork in the road gespeeld.
Toen ik gebiologeerd door de performance om me heen keek ontdekte ik een een massa publiek die het aantal tijdens Marielle Tirotto verreweg overtrof. Een gevoelige snaar werd kennelijk gespeeld gehoord en geraakt.
Ik ben blij dat ik gebleven ben en jullie kan melden dat je deze band de volgende keer indien mogelijk zeker moeten zien en horen spelen. :D
Thanks voor het compliment John. Ook wij zijn een groot fan van Michael Dotson. De 1e keer dat wij hem zagen was op een festival in Bergen op Zoom waar King Mo ook speelde. Mariëlla had toen al regelmatig contact met Marijn Oijman. In de pauze van King Mo hebben wij toen een hele tijd met Michael Dotson gesproken. Prachtige kerel. Wij, Mariëlla en ik, zijn absoluut fan. Hij had by the way ook onze set in Raalte gezien en was dol enthousiast. En wat het aantal toeschouwers betreft, wij zijn absoluut tevreden. Wij hebben wel eens een zaal waarin 4 mensen naar ons zaten te kijken helemaal leeg gespeeld :D :D :D . Dat ging nu een stuk beter :lol:

Ik wordt persoonlijk meer geraakt door King King als door Michael Dotson, maar dat is echt een kwestie van smaak. Als je een festival wil organiseren met Michael Dotson of King King, dan kom ik kijken!!

Heins
Gebruikersavatar
Babs
DBF Professional
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 mar 2012 17:50
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Ribs & Blues 2012 ....... m'n rug op!

Bericht door Babs »

Appie the Bluesman schreef:Tja,Kitty,Daisy. en Lewis,dat was af en toe gewoon vals........ :D
Daar ben ik tijdens het fotograferen van het eerste nummer letterlijk en figuurlijk weggerend!!
Wat een mevrouw k u thee band :shock:
Hey, hey, The Blues Is Alright!!
http://www.blues-rockreview.nl
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”