Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Bericht door GerPeper »

Babs schreef:Nederlandse inbreng of niet... Ik vind dat de mannen van BluesMoose een grootse prestatie hebben neergezet!
Als je hier en daar de reacties leest over het festival dan is er niets mis mee hoe het in elkaar gedraaid is door de mensen van BluesMoose.
En dan NLD bands of niet, dat maken zij toch echt zelf uit. ;)
En of er nu enkele honderden of duizenden mensen komen, je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Maar als de meesten genoten hebben is het toch prima.
Er zullen er ook wel geweest zijn die echtgenoten hebben. :? ;) :)
Een forum is er om te communiceren.
Tamaharry

Re: Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Bericht door Tamaharry »

Ja, schijnt mooi feest geweest te zijn, maar ook ik vind de vraag van Anja zeker niet vreemd. De mannen van Bluesmoose
hebben altijd laten zien veel op te hebben met nederlandse (blues)bands, dus kan de vraag zeer zeker begrijpen en vind de
vraag dan ook helemaal niet gek. Haze and Horns had ik over het hoofd gezien, dus een stukje is er duidelijk.
Dat je alleen een "groots" festival kan neerzetten met "alleen maar" buitenlandse acts, vind ik in dit kader juist raar.
Waarom zoveel reacties over een m.i. hele gewone vraag?
Tamaharry

Re: Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Bericht door Tamaharry »

anja schreef:ik blijf het toch een raar verhaal vinden, als er een paar duizend bezoekers waren wel helemaal terecht wat Kuno zegt, maar de foto's die ik gezien heb zullen het er een hooguit paar hondert ijn geweest :( :(
ik gun natuurlijk alle festivals super veel sukses ik vind het nl wel erg goed dat dit forum bestaat om nederlandse bands meer kans te geven jaaaa kom op jongens :) ;) :D
Volgens de pers zijn het er ca. 500 geweest!
Gebruikersavatar
anja
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 24 mar 2012 12:25

Re: Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Bericht door anja »

500 mensen waren er in Reuver ook met alleen 3 hele goeie nederlandse bands :roll: :roll: :roll:
ik mag dan wel niet gestudeert hebben maar soms zijn mijn vragen zo dom nog niet denk ik :oops:
Misschien hadden ze meer publiek gehad met julian sas en king mo erbij, zo ik heb gezegd :D :lol:
Gebruikersavatar
Herman KB
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 mar 2012 08:13
Locatie: Veendam

Re: Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Bericht door Herman KB »

misschien wel..................................
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Bluesmoose Fest Groesbeek 29 april 2012

Bericht door GerPeper »

anja schreef:
ik mag dan wel niet gestudeert hebben maar soms zijn mijn vragen zo dom nog niet denk ik :oops:
Eh,.. maar je hoeft ook niet gestudeerd te hebben om een domme vraag te stellen hoor. :lol: Geintje. ;)
Een forum is er om te communiceren.
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”