Bluesfestival Hoogeveen

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Plaats reactie
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Bluesfestival Hoogeveen

Bericht door Patrick »

Zo de 1e dag zit er op. afgelopen vrijdag, na een rit van ruim 2 uur en ingechackt te zijn in het hotel, eindelijk op weg naar da Tamboer te Hoogeveen voor het 10jarig bestaan van het Hoogeveense Blue festival. Deze keer niet een, maar twee dagen bluesmuziek van binnen en buitenland.
Ik begon deze avond, op uitnodiging van Gerda jackson (Twisted Blues - Radio Loco) met foto's te maken van haar interview met Jan Akkerman. My Brainbox & Jan Akkerman heb ik tot nu toe 1x mogen zien optreden en gaf mij het gevoel dat ik deze band zeker nog een keer moest gaan bewonderen. In het interview kreeg ik al gauw de indruk wat voor aardige man, en ervaren gitarist hij is.
Nu gauw door naar de volgende artiesten, in volgorde van spelen ben ik bij de volgende bands gaan kijken. Jo harman - Bands of Friends - King of the world - Grainne Duffy - My Brainbox - Boo Boo Davis - Eric Sardinas en Eric steckel. Het geluid vond ik met oordoppen in overal goed. De verlichting, of eigenlijk die gene die dit regelde had naar mijn idee maar een stand, en dat was veel rook (zeker in de grote zaal) en veel rood en blauw.

Vandaag dag 2, met het volgende plan, eerst foto's maken tijdens het interview met Ralph de Jongh (hem al een tijdje niet meer gesproken), daarna als een speer naar Greuhound Blues Band & Rene Trossman - Easterfield - Eddy Clearwater - Ian Siegal & Jimb Mathus - Ralph de Jong - Phil Big Daddy - Dana Fuchs - Meena Cryle - Rusty Rootsen Juwana Jenkins.

Ik wens een ieder nog een fijn weekend met het geen hij of zij ondernemen. De foto's hoop ik binnenkort of Dutch Blues Forum te kunnen plaatsen.

Groetjes Patrick
Marga

Re: Bluesfestival Hoogeveen

Bericht door Marga »

Leuk om te lezen...je maakt echt wel heeeeeeeel veeeeeeeel kilometers, maar zoals jij wel eens zegt: het is de moeite waard en altijd leuk om eens ergens anders te zijn. :)
Ben benieuwd naar je foto's.

Groetjes,
Marga :wave:
Tamaharry

Re: Bluesfestival Hoogeveen

Bericht door Tamaharry »

Pffffff.... zo te lezen was het voor jou weer een pittig weekend Patrick :crazy:
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bluesfestival Hoogeveen

Bericht door Patrick »

Kan je welzzeg harry erg druk, en gehaast allemaal. Maar geen moment verveelt. Prachtige interviews gehoord en gezien. Goede bands en iets mindere goede bands gehoord en gezien. weer een hele emotionele-leuke ervaring rijker geworden. Tja wat wilt een mens nog meer. Mijn weekend is geweldig geweest Harry. Er is alleen een nadeel, heb zo als gewoonlijk weer veel te veel foto's gemaakt. Maar goed deze komen er aan.

Groetjes Patrick
Tamaharry

Re: Bluesfestival Hoogeveen

Bericht door Tamaharry »

Patrick schreef:Kan je welzzeg harry erg druk, en gehaast allemaal. Maar geen moment verveelt. Prachtige interviews gehoord en gezien. Goede bands en iets mindere goede bands gehoord en gezien. weer een hele emotionele-leuke ervaring rijker geworden. Tja wat wilt een mens nog meer. Mijn weekend is geweldig geweest Harry. Er is alleen een nadeel, heb zo als gewoonlijk weer veel te veel foto's gemaakt. Maar goed deze komen er aan.

Groetjes Patrick
:mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”