Making of a Interview

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Plaats reactie
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Making of a Interview

Bericht door Patrick »

Het is donderdag 14 augustus 2014, als ik rond 17.00 uur de parkeerplaats van het hotel in Haaksbergen oprij.
Ik had een afspraak om 17.30 met Esther en Dion Menke van Bluesther. We zouden het een en ander
doornemen m.b.t. de komende twee dagen. Ja het is eindelijk zover, na veel voorbereidingen door Bluesther zou
Laurence Jones en zijn band eindelijk naar Nederland komen. Ze kunnen elk moment binnen komen, en moeten
rond 18.00 weer aanwezig zijn in Enschede voor een uitgebreid interview.

Afbeelding

Afbeelding

Na kennis gemaakt te hebben met Laurence Jones, Roger Inniss en Toby Wilson, en de nodige afspraken gemaakt te hebben m.b.t.
het maken van de foto's (ook zij hebben hun privacy) konden we eindelijk op weg naar Enschede.
Rond 18.00 uur had Esther een interview met Bluesmagazine geregeld, waarna hij zal optreden op het Nix Festival.
Nineke Loedeman en Herbert Schluter stonden al te wachten toen we daar aankwamen.
Even een kop koffie en thee en het feest kan beginnen.

Afbeelding

Afbeelding

Ook ik kon het niet laten om daar weer foto's van te maken. Nu zijn er twee verslagen van het optreden van Laurence Jones
bij Bluesmagazine voorbij gekomen op Facebook, dus daar wil ik het niet over hebben. Wil wel even de mensen van
Bluesmagazine en v.n.l. Nineke en Herbert in het zonnetje zetten voor hun vrijwillige bijdrage die ze leveren om de
Blues in Nederland (net als Dutch Blues Forum) te promoten, en ben zeer benieuwd naar het verslag van dit interview.
Daarom nog een paar foto's van hun interview.

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Herbert bezig was met Laurence zag Nineke de kans schoon om even een gesprek aan te gaan met de andere
bandleden en de vader van Laurence.

Afbeelding

Afbeelding

Dit alles onder toezicht van Esther, Dion, Rob en Hilde.

Afbeelding

Groetjes Patrick
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Making of a Interview

Bericht door Appie the Bluesman »

Leuk om zo eens te lezen patrick :thumbup:
Tamaharry

Re: Making of a Interview

Bericht door Tamaharry »

Hartstikke leuk "fotoverhaal"...... :clap:
Marga

Re: Making of a Interview

Bericht door Marga »

Super leuk om te lezen......heeeeeee je bent een bofkont...weet je dat eigenlijk wel? ;)
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Making of a Interview

Bericht door Patrick »

Ja dat weet ik Marga, goede vrienden om je heen is heel erg belangrijk.
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”