Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Kuno Mooren »

Tamaharry schreef:"Dat negatieve gedoe" was gewoon een goedbedoelde kwinkslag, niet meer en niet minder...... pfffff. wat een negatief gedoe!
Bovendien, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Een forum is een plaats waar je gelukkig (mits je dit netjes doet) nog altijd
je eigen mening mag verkondigen. Bij alleen maar "jubelen" en "veren in elkaars reten steken" zou het nogal saai worden hier.
vind dit nou niet bepaald een goedbedoelde kwinkslag :wtf:

"Prachtige plaatjes Arjan!
(Behalve die van die lelijke kop van Derksen, die zich plots de "nestor" van de Nederlands
waant overal...... )"
Afbeelding
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Patrick »

Ach ja leuk die foto van johan, weer eens een nieuwe foto voor mijn dartboord. Nee gekheid, persoonlijk vind ik het ook een naar mannetje alhoewel zijn radio programma op zaterdag best aan te horen is. Maar zal zeker niet een handtekening vragen als ik hem tegenkom....
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Appie the Bluesman »

Patrick schreef: Maar zal zeker niet een handtekening vragen als ik hem tegenkom....
Dat doe ik zowieso al niet van niemand :crazy:
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Kuno Mooren »

Nee een handtekening hoef ik ook van niemand....
maar 1 ding is zeker, Johan is de enige die de blues op de media brengt,
waarom denk je dat KOTW bij P & W en spijkers met koppen speelden...?
Afbeelding
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Patrick »

noemen ze dat geen vriendjes politiek, maar goed doe ik ook, dus neem dat niemand kwalijk. Ik denk dat er veel meer mensen de blues promoten. Alleen is hij de enige bekende nederlander die het via de media speelt. Gelukkig voor ons en de nederlandse muziek, maar heb hem wel een eens mailtje gestuurd waarop je totaal geen antwoord op krijgt, dan kom je bij mij toch als een naar mannetje over. Gewoon jammer dat de gewone nederlander niet belangrijk genoeg voor hem is
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Kuno Mooren »

uhm, Patrick, volgens mij zegt niemand dat verder niemand de blues promoot ;)
ieder doet dat op zijn eigen manier. :)
Hoeveel mails denk jij dat Johan dagelijks krijgt.... alleen bij de voetbal is hij al een BN-er, die volop aandacht krijgt.
Ik heb hem niks te melden, en heb ook niks nodig van hem.... zou 0ook niet weten waar ik hem over zou moeten mailen :)
als je hem niet persoonlijk kent, is het moeilijk oordelen over iemand ;)
Afbeelding
Tamaharry

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Tamaharry »

Kuno Mooren schreef:
Tamaharry schreef:"Dat negatieve gedoe" was gewoon een goedbedoelde kwinkslag, niet meer en niet minder...... pfffff. wat een negatief gedoe!
Bovendien, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Een forum is een plaats waar je gelukkig (mits je dit netjes doet) nog altijd
je eigen mening mag verkondigen. Bij alleen maar "jubelen" en "veren in elkaars reten steken" zou het nogal saai worden hier.
vind dit nou niet bepaald een goedbedoelde kwinkslag :wtf:

"Prachtige plaatjes Arjan!
(Behalve die van die lelijke kop van Derksen, die zich plots de "nestor" van de Nederlands
waant overal...... )"
Voor alle duidelijkheid:
Definitie "nestor": oudste, meest eerbiedwaardigste persoon in een vereniging of gezelschap.......
Heeft dus niets te maken met een persoon die iets promoot.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Appie the Bluesman »

Kuno Mooren schreef: als je hem niet persoonlijk kent, is het moeilijk oordelen over iemand ;)
Dat is dus absoluut niet waar.Als iemand een publieke functie heeft en zich opsteld als arrogante kwast mag je hem daar best op beoordelen vind ik. Het is zijn handelsmerk geworden en vaart er wel bij,dus mag je hem ook op die manier beoordelen,vind ik.
Maar,KOTW komt er zonder hem ook wel hoor :thumbup:
Marga

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Marga »

Hihihi...hoe zou die Derksen thuis zijn? Misschien wel heel lief :lol:

Het is een door Derksen zelf in de wereld geholpen arrogantie, maar weet je: hij heeft er wel verstand van en promoot toch maar mooi onze blueswereld.
Hier geldt ook: oordeel niet...veroordeel niet...tenzij je de mens achter die Derksen ECHT kent, denk ik dan maar.
Zo is het met hem en zo is het in ons dagelijks leven.

Een fijne avond iedereen :wave:
Groetjes,
Marga
Tamaharry

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Tamaharry »

Marga schreef:Hihihi...hoe zou die Derksen thuis zijn? Misschien wel heel lief :lol:

Het is een door Derksen zelf in de wereld geholpen arrogantie, maar weet je: hij heeft er wel verstand van en promoot toch maar mooi onze blueswereld.
Hier geldt ook: oordeel niet...veroordeel niet...tenzij je de mens achter die Derksen ECHT kent, denk ik dan maar.
Zo is het met hem en zo is het in ons dagelijks leven.

Een fijne avond iedereen :wave:
Groetjes,
Marga

Eh.....ik had het niet over z'n karakter of promotie voor de blues hoor ...... Alleen maar over z'n lelijke kop :lol:
En heb nog es goed teruggekeken maar ik blijf er toch bij ...... :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”