Colly Franssen weg bij King Mo!

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Gebruikersavatar
René
DBF Professional
Berichten: 152
Lid geworden op: 24 apr 2012 10:43
Locatie: Beemster
Contacteer:

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door René »

Tamaharry schreef:Er wordt hier steeds over "Superband" gesproken: Let wel......KingMo is beslist een goede band, maar een Superband......????
Hier moet je volgens mij toch nog een treetje erbij pakken.
Voor Nederlandse begrippen is King Mo voor mij toch echt wel een "superband" , maar dat is uiteraard heel persoonlijk! ;)
I started out with nothing and still got most of it left
WItwitwitwitwitwitwitwitwitwitwitwitwit
http://www.renesyoutube.nl

http://www.facebook.com/rene.brons
Tamaharry

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door Tamaharry »

Iedereen natuurlijk ook zijn voorkeur: Tussen "erg goed" en "superband" zit nogal wat verschil.
Ook tussen "een super band" of een "superband" zit het nodige verschil.
Ook tussen een "zwak bandje" en een "baggerband" zit nuanceverschil.
Ook tussen.......

Nou ja, ik bedoel maar: Ook voor mij: KingMO goede band, maar onder Superband versta ik toch iets anders ;)
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door Kuno Mooren »

Het is alleen zo jammer dat er bandleden (en dat gebeurd bij meerdere bands) op een niet zo'n leuke manier weg gaan, of eerder moeten.

Bij King Mo is de vorige bassist ook gewoon "omgerolen"......
Afbeelding
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door GerPeper »

Kuno Mooren schreef:Het is alleen zo jammer dat er bandleden (en dat gebeurd bij meerdere bands) op een niet zo'n leuke manier weg gaan, of eerder moeten.

Bij King Mo is de vorige bassist ook gewoon "omgerolen"......
En dat gaat ons dus helemaal geen fuck aan hoe bandleden met elkaar omgaan wanneer er een conflict ontstaat. :?
Als je daar benieuwd naar gaat worden moet je de roddelbladen kopen. Dan kan je je hart ophalen. :evil:
Een forum is er om te communiceren.
Gebruikersavatar
Kuno Mooren
DBF Levende Legende
Berichten: 2319
Lid geworden op: 07 feb 2012 17:58
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door Kuno Mooren »

Nou, niet zo emotioneel Ger, is allemaal nergens voor nodig......
Vergeet niet dat dit een forum is, waar over vanalles en nog wat gediscussieerd kan worden. ;)

zolang het maar op een normale manier gaat, maar lijkt lijkt mij logisch natuurlijk 8-)

buiten dat, bandjes kiezen voor succes, en hebben bezoekers en fans nodig voor dat succes,
lijkt mij dan niet meer dan normaal dat daar ook met een kritische noot over gesproken mag worden.

of moet het worden van; bezoeken prima, maar geen kritiek aub....
dat is geen manier van profileren natuurlijk ;)

dat wat ik postte heb ik overigens uit zeer betrouwbare bronnen... ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door GerPeper »

Ja ja ja, het is goed Kuno. Ik ben helemaal niet voor insinuaties en 'ik heb gehoord' en dat soort stuf. Dus vandaar mijn reactie. En ik vind het ook niks te maken hebben met discussies. Het is meer de minder prettige dingen die een band meemaakt en dat dan liever binnenshuis houd, om die breeduit even te gaan belichten en er een mening over te geven. Nee dat hoeft voor mij niet. Vandaar... :? ...
Een forum is er om te communiceren.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door Appie the Bluesman »

Ach jongens...het is zoals het is en als je op de FB pagina van Colly de berichten en de reacties daarop leest , snapt iedereen dat het in niet zo'n goede harmonie is gegaan als dat er in het persbericht staat............maar goed,dat terzijde. Zo te lezen heeft Colly er zelf vrede mee en dat is het belangrijkste toch????
Gebruikersavatar
GerPeper
DBF Alles Wetend Orakel
Berichten: 1100
Lid geworden op: 20 feb 2012 19:11
Locatie: .....Den Haag.....

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door GerPeper »

Een weggaan bij een band waar je een tijd lang gespeeld hebt is nooit leuk. En je gaat nooit voor de lol weg bij een band. Dus is het logisch dat dit niet onder prettige omstandigheden is gegaan. Maar Colly zegt zelf wel wat hij er van wil zeggen. Daar hoeven wij dan niet naar te gaan vissen.
En dan een, Ja maar,..... dat hoeft voor mij helemaal niet. Het is al vervelend genoeg voor de desbetreffende personen. En fans zitten ook niet op praatjes te wachten, die hopen dat het probleem snel de wereld uit is en dat alle partijen weer op een prettige manier muziek kunnen maken.
Klaar! Ik heb mijn zegje gedaan. :arrow: [DEUR]
Een forum is er om te communiceren.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door Appie the Bluesman »

Ik ga er verder ook niet over speculeren hoor...denk er het mijne van ;)
Maar als broerlief ( Dick Fransen ,toetsenist van Alquin )het volgende als reactie op Facebook schrijft zegt dat toch wel wat. Ik citeer: "Lekker Bandje KingMo, wie is de volgende die er uit gesodemieterd wordt??" :lol: :lol: :lol:

laten we er verder maar over ophouden . Ik hoop alleen dat wanneer wij een nieuwe zanger/zangeres hebben er ook zoveel aandacht aan besteed wordt...zijn we meteen wereld beroemd voordat we een noot gespeeld hebben :roll:
Tamaharry

Re: Colly Franssen weg bij King Mo!

Bericht door Tamaharry »

;)
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”