Beste Lezers.

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Plaats reactie
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Beste Lezers.

Bericht door Patrick »

Hallo beste lezers.

Soms zie ik dat er best wel wat mensen op dit forum aanwezig zijn.
Alleen is het heel erg jammer dat bijna niemand reageer.
Laten we aub met ze alle er iets aan doen om dit forum leuk en gezellig te maken
door dingen te plaatsen zoals foto's, tips recensies en noem maar.
Maar vooral reacties te plaatsen

Samen is toch veel leuker als alleen ?

Groet Patrick Roos
Blues_Bas
DBF Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2015 09:11

Re: Beste Lezers.

Bericht door Blues_Bas »

Hoi Patrick! Ik ben een meelezer, reageer vrijwel niet de laatste tijd. Maar hierbij een reactie. Voor mij geldt dat ik vooral vanuit m'n eigen bandje (Monkey Joe) af en toe eens rondsnuffel om te kijken wat andere bands doen / wat er speelt in 'Blues NL'. Omdat ik zelf (behalve m'n eigen concerten) weinig live muziek zie, kan ik daarover moeilijker meepraten. En mijn eigen muzieksmaak is nog wat breder dan 'puur' blues. Komt nog bij dat ik mensen van dit forum niet persoonlijk ken (hoewel ik jou natuurlijk wel een keer ontmoet heb in Bluescafé Apeldoorn). Ik denk dat die twee factoren misschien wat meer interactie kunnen genereren: 1) wat meer 'praat maar raak' achtige topics, met actief stimuleren om mee te praten, 2) wat meer persoonlijk contact / combinatie van online en offline communicatie (bijv. rondom een concertbezoek mensen met elkaar in contact brengen).
Hoe dan ook wens ik je veel succes met deze missie! Ik zal zelf het forum zeker in de gaten houden, maar of ik veel méér mee ga praten dan ik nu doe kan ik niet beloven... ;-)
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Beste Lezers.

Bericht door Patrick »

Hoi bas.

Daar heb je wel een punt Bas. Maar helaas kan ik het juist niet alleen. Een forum is er juist voor om het gezamenlijk te doen.
Tuurlijk zijn er gelukkig twee mensen die heel vaak hun Play listen erop zeten wat ik zeer waardeer.
Maar ook daar zie ik weinig reacties terwijl het wel veel gelezen wordt.
We blijven ons best doen om er iets van te blijven maken.

Patrick
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”