Bas van Monkey Joe

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
Blues_Bas
DBF Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2015 09:11

Bas van Monkey Joe

Bericht door Blues_Bas »

Mijn naam is Bas en ik speel ook bas(gitaar). In Monkey Joe, een bluesrock band waarmee we covers spelen van veel verschillende artiesten die jullie stuk voor stuk bekend zullen voorkomen: Rory Gallagher, Cream, Stevie Ray Vaughan, Joe Bonamassa, Buddy Guy, Chuck Berry, Jimi Hendrix, etc.

Wij waren tot voor kort een powertrio maar hebben nu tot onze vreugde een toetsenist gevonden die ook nog eens een vette Hammondsound tevoorschijn kan toveren.

Optredens die eraan komen zijn: Eind 2016 (datum nog te bepalen) Jacks Music Bar in Zwolle en 25-2-2017 Bluescafé Apeldoorn. We zijn altijd op zoek naar optredens, dus laat het weten als jullie ideeën hebben / leuke plekken weten! We willen een keer of tien per jaar spelen.

Op dit forum worstel ik een beetje met de techniek. Ik dacht zojuist ons eigen Monkey Joe-topic in het stukje 'Mijn Band' te hebben aangepast, maar nu is het hele onderwerp verdwenen. Misschien in afwachting van goedkeuring door de moderatoren. Wellicht heeft iemand hier antwoord op.

Zelf speel ik sinds m'n 16e basgitaar, al meer dan de helft van mijn leven dus (ben nu 33). Ik heb me verdiept in verschillende stijlen (jazz, soul), die ik nu ook probeer te combineren met de blues en bluesrock.
Laatst gewijzigd door Blues_Bas op 27 jun 2016 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Hoi bas. Welkom op de deze site. Het klopt dat de 1e drie berichten eerst om goed keuring gevraagd wordt. Dit is om evt spam te weren e.d.
Na een paar keer wen het wel om hier iets te plaatsen. wens je toch heel veel plezier hier.
Blues_Bas
DBF Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2015 09:11

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Blues_Bas »

Dank je Patrick! Goed om te weten. Kan me voorstellen dat je ook veel spam binnenkrijgt op zo'n forum, dus logisch om voorzorgsmaatregelen te nemen.
Tamaharry

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Tamaharry »

Van harte welkom hier Bas!
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Gerda »

Van harte welkom hier op het Forum Bas en ik hoop dat je het naar je zin hebt. Alle optredens die jullie hebben, laat het ons weten want we vinden het altijd leuk om naar de mensen achter de schermen te gaan en ze persoonlijk te kennen....We zijn veel op pad dus je zult ons zo wie zo wel tegen komen op een festival of bij een optreden. Altijd heel herkenbaar met het shirt van het Dutch Blues Forum aan (d.w.z. Patrick met zijn foto toestel vooraan en ik als zwaam kleef aan van hem...hahaha) Maar we hopen je ook hier veel te zien!!! Have fun!!!!
Blues_Bas
DBF Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2015 09:11

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Blues_Bas »

Dank je Gerda! Vanavond gaan we de planken op (Vechtdal Blues Festival), veel zin in. Ik zal hier wel wat foto's zetten na afloop. Lijkt me leuk om jullie een keer offline te ontmoeten.
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Gerda »

We hadden andere verplichtingen en zijn dus niet naar dit festival geweest maar we zullen elkaar vast en zeker wel een keertje ergens in het land tegenkomen....Tot snel zullen we dan maar zeggen he!!!
Blues_Bas
DBF Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2015 09:11

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Blues_Bas »

Ja, tot binnenkort hopelijk!

Ondertussen kun je op onze Facebook al een kort filmpje zien dat een beetje een beeld geeft (Messing with the Kid spelen we) - facebook.com/monkeyjoeband

Na ons speelde de Dynamite Blues Band, wat een gave band is dat zeg! Ga ze live zien als je de kans krijgt!
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Ken die jongens Bas. zeker een leuke band. En hele aardige jongens.
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: Bas van Monkey Joe

Bericht door Gerda »

We hebben deze band al een paar keer live gezien en moet zeggen ik kende de meeste jongens nog van hun vorige band en dat vind ik zo leuk dat je ze weer tegenkomt met gelukkig nog steeds in de blues....zeker een aanrader om te zien!!! maar.....we gaan jullie ook zeker een keertje live zien Bas..!!!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”