Kid Harpin

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
Kid Harpin
DBF Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2015 11:32

Kid Harpin

Bericht door Kid Harpin »

Dag mede bluesliefhebbers,

Ik zal mijzelf even kort voorstellen. Ik ben Thomas van den Berg, 24 jaar, uit Groningen.
IK speel al sinds ik een klein kereltje was bluesharp. Later ben ik in mijn tienerjaren ook gitaar gaan spelen.
Toen ik een jaar of 12 was, mocht ik als gast meespelen met The Dixmeyer Bluesband. Hier kreeg ik de bijnaam "Kid Harpin", wat iets als kleine harmonica speler betekend. Deze naam vormde de basis voor de eerste band waarin ik speelde; Kid Harpin & The Rollers.
Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en is Kid Harpin & The Rollers niet meer. Daar zijn wel een aantal leuke dingen voor in de plaats gekomen:
- The Honeydrippers --> www.honeydrippers.nl (als gitarist)
- The Guitar Guy and Kid Harpin (finalist DBC) --> www.deruitermuziek.nl (als harpist)
Inmiddels is daar ook de band The TruTones bijgekomen. Hier hebben we net een demo mee opgenomen --> https://www.youtube.com/watch?v=IEEthYR8IaM


Groet, Thomas
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Kid Harpin

Bericht door Patrick »

Hoi Thomas, welkom op de site, leuk dat je erbij bent gekomen. wens je veel plezier hier.
Marga

Re: Kid Harpin

Bericht door Marga »

Welkom.....het is altijd leuk om nieuwe mensen hier tegen te komen.... :thumbup:
Tamaharry

Re: Kid Harpin

Bericht door Tamaharry »

Hoi Thomas, Van harte welkom hier!
Gerda
DBF Grootmeester(es)
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 okt 2012 09:51

Re: Kid Harpin

Bericht door Gerda »

Hallo Thomas,

Ook van mijn kant uit van harte welkom op deze site. Hoop je hier ook vaker te zien en we spreken elkaar zeker weer snel in het "echie"
Tamaharry

Re: Kid Harpin

Bericht door Tamaharry »

Goedenmorgen Thomas,
Van harte welkom op www.dutchbluesforum.nl
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”