Dj - Richard Aka A BluesJunkie

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
BluesJunkie
DBF Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2019 12:45

Dj - Richard Aka A BluesJunkie

Bericht door BluesJunkie »

Een Hele goede avond!

ik ben Bluesjunkie Aka Dj-Richard alleen die naam was al bezet helaas dus moest ik wat anders bedenken, ik ben radio dj en draai bij onder anderen de lokale omroep hier in het dorp en op internet radio.

daarnaast werk ik veel met artiesten het promoten op de radio tot aan op facebook promoten, daarnaast ben ik bezig met een soort van muziek boek puur voor mezelf en voor eventueel in de toekomst mijn kinderen, mijn leeftijd is 22 jaar oud en ben verslaafd aan muziek eigenlijk al vanaf toen ik jaar of 10 a 11 jaar oud was, toen zat ik vooral in de hardere stijlen de zo genoemde ''takke herrie'' denk aan hardcore en hardstyle, maar mijn laatste 4 a 5 jaar ben ik bezig geweest met een soort studie zonder diploma puur uit interesse in onderanderen de blues en rock muziek, ik heb door de jaren heen een kleine bestand artiesten leren kennen zowel onbekend als bekend....

ik doe dit allen met veel plezier aangezien ik door omstandigheden niet betaalt kan werken doe ik dit dus allemaal als vrijwilliger en omdat ik het gruwelijk leuk vind om in de muziekwereld te werken, ik lees veel tijdschriften, recensies, interview, boeken en internet pagina's over muziek en luister vaak naar aardvark blues fm uit de usa aangezien daar toch heel veel gruwelijk lekkere en geweldige blues op gedraait wordt, ben zelf groot fan van muddy waters, B.B.King, Aj plug die ik persoonlijk ken :shock: 8-) geweldige vrouw in omgang en gewoon lekker normaal en super lief! daarnaast ben ik erg fan van Cuby and the blizzards.

vooral vrouwen in de blues boeien mij omdat er regelmatig een vrouw langs komt met een ''goudenstrot'' ofwel een geweldige stem, dus mocht je een artiest weten met een geweldige stem mijn voorkeur gaat uit naar rauw denk aan Kat Riggins, Aj Plug en Angel Forrest.

lijkt me erg leuk om hier meer mensen te leren kennen en misschien zo nog wel met meer artiesten een samenwerking te starten en misschien wel eens een betaalt baantje? wie zal het zeggen?

ik hoop vooral hier veel plezier te hebben en heel veel muziek te leren kennen!!

genoeg over mij mocht je iets willen weten hoor ik het wel!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”