Joanne’s Wild Affair

Speel je in een band? Stel je band hier dan even voor
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Ben blij dat je het nuchter op pakt Monkey Joe. Het hoeft niet altijd zo mooi te zijn. Soms kan negatieve aspecten juist leiden tot positieve veranderingen. Regelmatig in Blues café Apeldoorn geweest en zoals Harry het beschrijft is mijn inzien wel juist. Er staan soms ook minder goede bands, en ook vaak voor 12 man te spelen. Dit is niet altijd leuk maar herken deze ervaringen wel. Dus ondanks dat het negatief klinkt is het wel een voorkomend feit in dit cafe. Maar wens je heel veel plezier, en maak er gewoon iets moois van.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Monkey Joe

Bericht door Appie the Bluesman »

Ik heb er meerdere keren gestaan met verschillende bands en of het nu vol of half leeg is , er komen altijd bluesliefhebbers en het is altijd dankbaar spelen daar !!!
Stel je er dus gerust iets van voor want het is zeker de moeite waard....leuk café,goed geluid en geweldige sfeer :thumbup:
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Gelukkig heeft iedereen een eigen ervaring/mening wat betreft geluid, licht, wel of geen goed optreden, wel of geen goed cafe en noem maar op. Zou ook van het gekke zijn als we allemaal een mening zouden hebben.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Monkey Joe

Bericht door Appie the Bluesman »

Patrick schreef:Gelukkig heeft iedereen een eigen ervaring/mening wat betreft geluid, licht, wel of geen goed optreden, wel of geen goed cafe en noem maar op. Zou ook van het gekke zijn als we allemaal een mening zouden hebben.
Helemaal mee eens Patrick maar dan nog .........deze band is enthousiast dat ze eindelijk in HET Bluescafe mogen spelen ( net zo enthousiast waren wij destijds ook met onze band !!!! ) en dan roept er iemand dat ze zich er maar niet teveel van voor moeten stellen......beetje jammer.... :thumbdown:

Laat Monkey Joe zelf maar oordelen hoe ze het ervaren hebben.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Joe moet het ook zelf ervaren. Hij zal het ongetwijfeld anders ervaren als jou aldy. Ik wens hem ook een heel fijn optreden toe. Maar respecteer ook een mening van een ander die daar een andere kijk op heeft, en dat mag natuurlijk ook geplaats worden.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Monkey Joe

Bericht door Appie the Bluesman »

Ik zal er hier verder niet op ingaan maar vind dat je je als moderator neutraal moet opstellen in zoiets.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Dat doe ik ook aldy. Is goed zo.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Monkey Joe

Bericht door Appie the Bluesman »

Jij wel ja
Blues_Bas
DBF Groentje
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2015 09:11

Re: Monkey Joe

Bericht door Blues_Bas »

Ik heet trouwens niet Joe maar gewoon Bas ;-)
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Monkey Joe

Bericht door Patrick »

Dank je wel Joe uhhhh Bas. sorry, komt natuurlijk door de naam Monkey Joe. :D :lol: :D :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Mijn band”