Blues Festival @ The Lane.

Gigs, concerten en festivals die eraan zitten te komen
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Blues Festival @ The Lane.

Bericht door Patrick »

Beste Blues Liefhebbers

Volgende week ZATERDAG 7 APRIL start vanaf 16:00 uur het eerste akoestische Bluesfestival.
Dit jaar bestaat Bluesclub The Lane tien jaar. Eind 2008 werd ik door mijn goede vriend Henny gevraagd of ik zin had om een bluesclubje op te richten in Oostburg. Zijn zwager James zou ook meedoen. De tijd was er rijp voor. Café Penny Lane had een zaaltje aan de achterzijde waar hoofdzakelijk metal, stoner en soms een tribute band optraden. In December was er een heus bluesconcert (Big Chief Sugar) en daarna trapten Marcel Scherpenzeel’s Wolfpin begin 2009 af. De zaal was aardig gevuld en Bluesclub The Lane was geboren. Vele toffe artiesten veroverden in die tien jaar het podium, onze harten en die van ons publiek.

Elk jaar is er het bluesfestival in September. Daarin zit vanaf het begin al telkens 1 acoustische act. Daarnaast organiseren de laatste jaren ook onze inmiddels fameuze, akoestische zondagmiddag concerten. Daarom trakteren we in dit bijzondere jaar als extraatje op een acoustisch festival.

Kaarten kosten 10 EURO zijn nog steeds beschikbaar maar er zit een maximum aan. Dus mocht je nog twijfelen, kom gewoon.
Het programma is als volgt:

16:00 Schipper & Vergouwen
18:30 Zack Van
20:00 Billy & Bloomfish
22:00 Lloyd Spiegel

Eten & Drinken is er volop, er is goed weer besteld en , zoals gebruikelijk, veel ambiance & amicaliteit.

Vriendelijke Groeten:
Namens Blues Club The Lane
Nieuwstraat 58, Oostburg
http://www.bluesclubthelane.nl
Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe NL bluesgigs, concerten & festivals”