Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Jouw eigen ervaringe of review betreffende een gig, concert of festival
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Appie the Bluesman »

En ik VERoordeel niet maar BEoordeel, :roll: :lolno:
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Patrick »

Of je bekend ben of niet, of je ergens verstand van heb of niet, als er wordt aangegeven dat je kan reageren op iets, en je krijgt daar geen reactie op, dan klop er iets niet.
Ik zeg niet dat hij geen berichtjes krijgt, zal best wel een hoop zijn, maar een berichtje terug sturen is wel een normale gang van zaken, ja doe je het niet oke moet hij weten maar is wel een teken van een soort gedrag waarvan ik dus aangeef dat het een naar mannetje is. Iemand met een beetje gevoel van menswaardigheid stuur je op zijn minst een berichtje terug, ongeacht zijn inhoud ervan.
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Heins »

Patrick schreef:Of je bekend ben of niet, of je ergens verstand van heb of niet, als er wordt aangegeven dat je kan reageren op iets, en je krijgt daar geen reactie op, dan klop er iets niet.
Ik zeg niet dat hij geen berichtjes krijgt, zal best wel een hoop zijn, maar een berichtje terug sturen is wel een normale gang van zaken, ja doe je het niet oke moet hij weten maar is wel een teken van een soort gedrag waarvan ik dus aangeef dat het een naar mannetje is. Iemand met een beetje gevoel van menswaardigheid stuur je op zijn minst een berichtje terug, ongeacht zijn inhoud ervan.

Hier heb je wel een punt Patrick. Als je een openbaar mail-adres hebt, dan hoor je antwoord te geven als iemand je een normale vraag stelt. Of je zet prominent op de website: "ik geef alleen antwoord als ik iets aan je heb of als ik geld aan je kan verdienen :D :D "

Heins
Tamaharry

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Tamaharry »

Heins: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Gebruikersavatar
Heins
DBF Gevorderd Talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 26 feb 2012 19:22
Contacteer:

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Heins »

Ik ben ook geen fan van Derksen, maar de foto's van Arjan zijn super. Hier zitten niet alleen goede muzikanten, maar ook goede fotografen. Top.

Heins
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: Preston Shannon @ North Sea Jazz Club

Bericht door Patrick »

Nee daar geef ik gelijk in de foto's zijn super, daar is niks mis mee. Heb alleen een puntje wat betreft die foto's. IK WIL MEER ZIEN. hahahahahaha
Plaats reactie

Terug naar “Recensies, reviews en jouw ervaringen bij een gig, concert of festival”