B.A.C.A.

Gewoon even lekker kwekken over alles wat met blues, of totaal niet, te maken heeft
Plaats reactie
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

B.A.C.A.

Bericht door Patrick »

Soms kom je wel eens dingen tegen wat je aandacht trekt. Zo ook bij mij tijdens het bezoek op het Wolluk Stock festival te Waalwijk.
Kinderen mochten met een shopper mee rijden over het festival terrein.

Afbeelding

Dit werd aangeboden door een aantal leden van de stichting Bikers Against Child Abuse (B.A.C.A.).
Bij een nadere kennis making met deze bikers kwam ik er dus achter dat deze stichting opkomt voor misbruikte kinderen. Om hen een beschermde omgeving te geven en te bieden is een van de doelen die ze voor ogen hebben.

Afbeelding

Zij vinden namelijk dat deze kinderen het al moeilijk genoeg hebben en dat hulp is sommige gevallen zeker nodig is, en dat geen enkel kind met angst hoort te leven.

Afbeelding

Na een fijne uitleg van deze bikers kreeg ik toestemming om een paar foto's te mogen maken. Met de toezegging dat Gerda en ik deze stichting graag willen steunen (deden ook een donatie in hun spaarpot om deze kinderen en hun familieleden te kunnen steunen)

Afbeelding

Wil je meer weten over deze stichting, en deze actie van deze bikers kijk dan even bij B.A.C.A. op de site via de volgende link. Elke vorm van steun lijkt mij bij hun van harte welkom. : http://dutch.bacaworld.org/

Afbeelding

Groetjes Patrick & Gerda
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: B.A.C.A.

Bericht door Appie the Bluesman »

Goeie club met Jack Olthuis op de trike......... is een ex collega en goede vriend van mij !
11739707_10203358512843318_293948721_n.jpg
Foto: Patrick Roos ( waar ken ik die toch van................ :lolno: )
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: B.A.C.A.

Bericht door Patrick »

Aardige mannen Aldy, heb ze iets beter leren kennen nu, en had beloofd om er ook even aandacht aan te besteden.
Marga

Re: B.A.C.A.

Bericht door Marga »

Wat een geweldige mensen zeg....petje af :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Bluescafé”