My name is..

Nieuw op dit forum? Stel je dan hier even voor
Plaats reactie
JohnJBlues
DBF Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2015 20:08

My name is..

Bericht door JohnJBlues »

Hallo Blues liefhebbers, mijn naam is John.
Ben momenteel de huidige drummer van Chitlin Crew en wegens vakantie heb ik even niks te doen.
De toekomst van Chitlin Crew is ook onzeker, gezien de gitarist en de pianist beiden hebben aangekondigd om ermee te stoppen. Zij willen een andere muziek richting ingaan, zoals meer Rock and Roll.
Twee en een half jaar geleden heb ik een bluesband opgericht, later heeft het de naam Chitlin Crew gekregen vanwege de bassist "El Mano". In de 2 1/2 jaar hebben we diverse wisselingen gehad. En uiteindelijk na 1 1/2 jaar vinden we de muzikanten waarmee het klikt. En de magie die wij hadden is zeer uniek. We konden ongelimiteerd met elkaar jammen, zo vanuit het niets, maar dat is vanaf 13 september niet meer.
De laatste keer dat Chitlin Crew samen speelt is 13 september 2015 op het Cigarbox festival in Ommen, bij Café Caluna.
Kom kijken, wees welkom en geniet van de zelf gemaakte gitaren.

En wie ik verder ben, vraag het maar. Of kijk op mijn FB onder de naam John J Blues.

Gr.
Patrick
DBF SideAdmin
Berichten: 2300
Lid geworden op: 12 dec 2012 07:52

Re: My name is..

Bericht door Patrick »

Hoi John, Welkom op de site, wens je veel plezier hier. Probeer de 13e evt te komen voor een paar foto's van jullie laatste optreden. Wie weet een doorstart. Hoop het wel.
Appie the Bluesman
DBF Levende Legende
Berichten: 1555
Lid geworden op: 02 feb 2012 22:26

Re: My name is..

Bericht door Appie the Bluesman »

Heee John,welkom. we hebben elkaar al eens ontmoet ooit in jullie oefenhok destijds.
Jammer om te horen dat de band gaat stoppen. El Mano was ook erg enthousiast over jullie huidige bezetting. jammer,jammer,jammer.
Succes met een voortgang van welke bandbezetting dan ook :thumbup:
Tamaharry

Re: My name is..

Bericht door Tamaharry »

John, van harte welkom hier. Veel sukses met toekomstplannen en doe mijn groeten aan Dick!
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen...”